dijous, de febrer 5

Domingo Chinchilla i Núria Urioz


Domingo ens envia aquestes reflexions perquè no falteu diumenge. Vosaltres mateixa!!!

Amiguets i amiguetes
Mentre els polítics s'espien entre ells; la cúpula vaticana ve a demanar almoina a l'estat aconfessional espanyol; ens han apagat l'aixeta, ja exigua, dels euros; unes guerres substitueixen unes altres, totes immorals i carregades de morts civils; la família real continua esquiant i augmentant a costa del nostre IRPF; els guanyadors dels Goya són, una altra vegada, els hiperconeguts, els guapíssims i els súper ben vestits; continua sense nevar a la ciutat de València; Obama ja ha fet tres o quatre pífies i el mite es desumfla abans d'haver-lo fruďt; augmenta el nombre de persones que tenen més, perň que molt més temps lliure, tant!, que no hi ha ningú que no tinga al menys un/a aturat/da al seu entorn socio-familiar...

Doncs, mentre passa tot això i més, jo em passe tot el dia i/o la nit pegant voltes a unes històries i altres, per a veure quines en trie, que no sapigueu (o no recordeu), que no haja contat (últimament), perquè aquest diumenge dia 8 de febrer a les 20:00h. aniré per primera vegada al Duende, des del canvi de dia i hora, (c/ Túria, no me'n recorde del número en aquest moment, València), on compartiré la sessió amb Núria Urioz.

I ara potser us faça una mica de mandra "...diumenge per la vesprada... um... no sé...", però després quan ens trobem qualsevol dia per ahí em direu "tenia que haver anat, perquè em vaig quedar a casa, (o vaig anar al cine) i no...", o "a la propera segur que vaig!", o "avisa'm amb temps"... i ho faré, però malgrat això ja sabeu que tren que deixem passar tren que perdem per sempre.

Els que heu llegit fins ací heu guanyat el dret a difondre lliurement aquesta informació i fins i tot a reenviar-la, copiar-la, memoritzar-la, sublimar-la, esnifar-la....